vineri, 12 octombrie 2012

Moarte tuturor prostilor/proastelor.




Am ramas profund intrigat de ce fel de comportament poate sa aiba aceasta duduie stearsa, care-si varsa frustrarile si neimplinirile asupra acelui copil care ori e terorizat de aceasta papusa, ori e cu prea mult bun simt. Nu e posibil ca-n anul 2012 astfel de indivizi sa traiasca liberi, sa mai aibe si drepturi si sa iasa pe strada cu caracterul asta submediocru si gesturile astea de duduie de mahala.

Imi doresc s-o intalnesc pe aceasta extraordinara fiinta, aceasta delicatete de fata, plina de gesturi de diva.. cu trasaturile ei fine si comportament exemplar. (Am fost sarcastic)

Oamenii de acest fel trebuiesc marginalizati, batjocoriti, umiliti si supusi unor grave forme de tortura. Imi pare rau cand trebuie sa vad ca oamenii cu bun simt sunt calcati in picioare de astfel de indivizi. :) M-am saturat sa ma impiedic la tot pasul de dive de acest gen..

MOARTE VOUA, GRATIOASELOR. :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu